کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هرچه را می‌خواهید با گوگل ریدر بخوانید

گوگل ريدر

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شما ممکن است قبلاً هم از گوگل ریدر (سرویس تحت وب شرکت گوگل) برای مطالعه RSS استفاده کرده باشید، ولی شاید به تمام قابلیت‌ ها و ترفندهای پیشرفته این سرویس رایگان پیوند RSS برای دریافت بیشترین بازدهی از آن توجه نداشته‌اید. RSS یک سیستم برقراری ارتباط برپایه فید است که بسیاری از وب‌ سایت‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند. هدف اصلی RSS این است که از طریق یک صفحه، شما را کنار وب‌ سایت‌های محبوب‌تان نگه می‌دارد. اگرچه برنامه‌های مختلف و همچنین برخی مرورگرها می‌توانند به شما در جمع‌آوری فیدهای محبوب RSS کمک کنند، ولی ساختار تحت وب گوگل ریدر به این معنی است که می‌ توانید آن را در یک رایانه ایجاد کرده و از هر نقطه دیگری با وارد شدن به حساب گوگل و رفتن به نشانی reader.google.com به آن دسترسی پیدا کنید.
ستفاده از گوگل ریدر بسیار ساده است، ولی اولین تجربه استفاده از این سرویس می‌ تواند کمی گیج‌ کننده باشد. در اینجا نکات مورد نیاز برای جمع‌آوری فیدهای RSS و آماده کردن آنها جهت یک نمایش منظم را آورده‌ایم.

آغاز به کار با گوگل ریدر

اگر به‌علت استفاده از سرویس‌ های گوگل مانند گوگل پلاس و جی میل یا هر سرویس دیگری، دارای یک حساب گوگل هستید، ثبت‌ نام در گوگل ریدر بسادگی وارد شدن به حساب گوگل خود در صفحه اول گوگل ریدر خواهد بود.

پس از ورود به حساب ممکن است این مساله مطرح شود که صفحه گوگل ریدر شما کمی خلوت است! گوگل ریدر طراحی شده است تا به شما در مطالعه فیدهای RSS مورد علاقه‌تان کمک کند؛ بنابراین ابتدا باید برخی سایت‌ های مورد نظر خود را برای بررسی محتوای آنها اضافه کنید.

برای افزودن فیدهای جدید به صفحه گوگل ریدر خود می‌ توانید روی دکمه اشتراک (Subscribe) که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک کنید. با کلیک روی آن دکمه یک باکس کوچک باز می‌ شود که می‌ توانید در آن یک فید جدید وارد کنید. اگر می‌ خواهید یک فید از یک سایت را که آدرس آن طولانی است وارد کنید، به‌جای آن می‌ توانید فقط نام سایت را وارد کنید تا گوگل ریدر فهرستی از فیدهایRSS آن سایت مانند اخبار برتر و جدید را که ممکن است مدنظر شما باشد، نشان دهد. با کلیک روی یکی از آن لینک‌ ها می‌توانید نگاهی کلی به آن فید بیندازید تا مطمئن شوید همان فیدی است که دنبالش بودید یا خیر. سپس روی دکمه اشتراک کلیک کنید تا آن فید به گوگل ریدر شما افزوده شود.

پس از افزودن فیدها، گوگل ریدر شروع به تحلیل علایق شما می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به دکمه کاوش (Explore) دسترسی پیدا کنید. هنگامی که این دکمه را فشار دهید پست‌ هایی از فیدهای RSS خواهید دید که هنوز مشترک نشده‌اید، ولی الگوریتم تحلیلی گوگل باتوجه به فیدهای منتخب شما به این نتیجه رسیده است که شاید به آنها نیز علاقه داشته باشید.

تسلط به واسط گوگل ریدر

به‌طور پیش‌ فرض، گوگل ریدر مقالات استخراج شده از فیدها را در یک فهرست که براساس تاریخ انتشار مرتب شده است، نمایش می‌ دهد به‌ گونه‌ای که پست‌ های جدیدتر در بالای فهرست شما قرار می‌ گیرد. این سیستم بخوبی عمل می‌ کند، ولی اگر هر روز پست‌های زیادی دریافت می‌ کنید، می‌ توانید فیدهای خود را براساس تاریخ و جادو (magic) مرتب کنید. این نحوه مرتب‌ سازی، الگوریتمی را فعال می‌کند که مواردی که از نظر طراحان گوگل ریدر ممکن است به‌ نظر شما جذاب‌ تر بیایند، در بالا قرار داده می‌ شوند. گزینه دیگر یک نمای فشرده است که تنها سرخط هر پست نمایش داده می‌شود و با کلیک روی یک سرخط می‌ توانید پست کامل را مشاهده کنید.

قابلیت‌ های گوگل ریدر بسیار فراتر از افزودن و مرتب کردن فیدهای RSS است. اگر می‌ خواهید وب را از لحاظ اجتماعی بررسی کنید باید بدانید گوگل ریدر به شما اجازه می‌ دهد پست‌ های ریدر خود را از طریق ایمیل یا به‌ وسیله شبکه اجتماعی گوگل پلاس به‌اشتراک بگذارید.

همچنین می‌ توانید روی علامت ستاره‌ای که کنار پست‌ های مورد علاقه‌تان قرار دارد کلیک کنید و آن را علامت بزنید. در این حالت اگر با دوستانی که از گوگل ریدر استفاده می‌ کنند مشترک شوید، می‌توانید مواردی را که ستاره‌دار کرده‌اند، مشاهده کنید.

از آنجا که هرروز ممکن است تعداد زیادی فید برای شما ارسال شود، پیمایش دستی روزانه صدها پست می‌تواند کار سختی باشد. به‌جای آن می‌ توانید از دکمه‌های J و K (یا دکمه‌های N وP ) روی کیبورد خود استفاده کنید تا تک‌ تک روی پست‌ها بالا یا پایین بروید.

ترفندها و گام‌های پیشرفته در گوگل ریدر

در برخی مواقع با جستجوی نام یک سایت در بخش اشتراک نمی‌ توانید فید RSS مورد نظر خود را پیدا کنید. در این حالت باید نشانی فید RSS آن سایت را به‌طور دستی به‌دست آورید سپس آن را درون گوگل ریدر قرار دهید. معمولا نشانی موردنظر در پشت یک دکمه RSS یا یک لینک که با RSS نامگذاری شده، پنهان شده است. وقتی این نشانی را کپی کردید می‌ توانید آن را در بخش اشتراک گوگل ریدر قرار دهید و به مجموعه فیدهای خود اضافه کنید.
اگر می‌ خواهید سایت‌هایی را دنبال کنید که از اکتشاف خودکار فیدهای RSS پشتیبانی نمی‌ کنند، اضافه کردن دستی آدرس یک فید RSS یک امر ناخوشایند خواهد بود. البته در شرایط خاص این مساله می‌ تواند به یک ابزار مفید تبدیل شود. سایت‌ های Craigslist و eBay قابلیت‌ های دستی فید RSS را در خود دارند که اجازه می‌ دهد به‌روزرسانی‌ های آنی در حراجی‌ ها یا پیشنهادهای جدید در سایت آنها را دریافت کنید. به‌عنوان مثال فرض کنید به‌دنبال شغلی در یک کشور دیگر هستید یا شغلی می‌ خواهید که از هر نقطه‌ای امکان انجام آن را داشته باشید، می‌ توانید به‌جای آنکه جستجوی این شغل را هرروز و مکرر تکرار کنید، فید RSS دستی سایت Craigslist را برای پارامترهای این جستجو به‌دست آورده و آن را در بخش اشتراک گوگل ریدر قرار دهید. خواهید دید به محض ورود شغلی با مشخصات شما، آن را در گوگل ریدر خود مشاهده خواهید کرد.

به‌طور مشابه اگر فروش یک آیتم خاص در eBay را می‌خواهید می‌ توانید یک فید RSS برای جستجوی انجام شده خود در سایت دریافت کرده و در گوگل ریدر قرار دهید. البته eBay بتازگی یک واسط جدید برای جستجوی خود قرار داده است که پیدا کردن دکمه فید RSS را کمی سخت‌ تر می‌کند، ولی می‌ توانید این مشکل را به‌ وسیله بازگشتن به‌واسط قدیمی جستجو رفع کنید. در این حالت دکمه RSS در پایین صفحه پدیدار می‌شود.

موارد گفته شده اغلب در گوگل ریدر مورد استفاده کاربران قرار می‌ گیرد؛ ولی هنگامی که به‌دنبال فیدهای RSS بگردید مطمئنا می‌ توانید به راه‌هایی برسید تا از آنها در وبگردی روزانه خود استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید گوگل ریدر یک ابزار رایگان و فوق‌العاده برای مجتمع کردن هرچیزی است که می‌خواهید در یک‌ جا به‌ صورت آنلاین دنبال کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12760 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/10/11 تعداد مشاهده: 1602
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

احسان 1391/10/11 10:05
دانلود این برنامه از طریق سایت گوگل فیلتر شده است !!!
لطفا اگه امکانش هست روی سایت خودتون برای دانلود قرار بدید...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung